تبلیغات آفلاین به معنای تبلیغاتی است که در فضای فیزیکی و خارج از دنیای دیجیتال انجام میشود. بهطور کلی، تبلیغات آفلاین شامل تبلیغات در روزنامهها، مجلات، بروشورها، پوسترها، بیلبوردها، تلویزیون، رادیو و حتی تبلیغات مستقیم در محل کار مشتری میشود. این نوع تبلیغات به دلیل وجود در فضای عمومی، میتواند به عنوان یک روش موثر جهت جذب مخاطبین و افزایش فروش محصولات و خدمات شما در نظر گرفته شود. در حالی که با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت، تبلیغات آنلاین نیز بسیار مهم شدهاند، تبلیغات آفلاین همچنان برای بسیاری از شرکتها و کسب و کارها از اهمیت بسیاری برخوردارند و در برنامههای بازاریابی آنها جایگاه خاصی دارند.